نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت
سرخط خبرها

سری جدید مک‌بوک ایر اپل با تراشه M3 معرفی شد + مشخصات و قیمت

  • کد خبر: ۲۱۵۳۹۶
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
سری جدید مک‌بوک ایر اپل با تراشه M3 معرفی شد + مشخصات و قیمت
اپل بالاخره در یک بیانیه مطبوعاتی مدل‌های جدید ۱۳ و ۱۵ اینچی مک‌بوک ایر با تراشه M۳ را معرفی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - همان‌طور که انتظار می‌رفت، اپل دقایقی پیش از طریق یک بیانیه مطبوعاتی از مدل‌های جدید ۱۳ و ۱۵ اینچی مک‌بوک ایر با تراشه M۳ پرده برداشت. این دستگاه‌ها از فناوری وای‌فای ۶E بهره می‌برند و با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار به بازار می‌آیند.

مدل‌های ۲۰۲۴ مک‌بوک ایر علاوه‌بر تراشه M۳ از فناوری وای‌فای ۶E به‌همراه حالت‌های صوتی میکروفن Voice Isolation و Wide Spectrum بهره می‌برند تا شفافیت صدا را در تماس‌ها افزایش دهند. این محصولات حالا در هنگامی که درب لپ‌تاپ بسته است، از دو نمایشگر خارجی پشتیبانی می‌کنند، در حالی که در مدل‌های قبلی این سازگاری تنها به یک مانیتور محدود بود.

مشخصات لپ‌تاپ مک‌بوک ایر ۲۰۲۴

اپل می‌گوید مک‌بوک ایر‌های جدید با تراشه M۳ تا ۶۰ درصد سریع‌تر از مدل‌های مجهز به M۱ و تا ۱۳ برابر سریع‌تر از سریع‌ترین مک‌بوک ایر‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل هستند. این لپ‌تاپ‌ها همچنین با موتور عصبی پیشرفته‌تر ۱۶ هسته‌ای می‌توانند بهترین لپ‌تاپ مصرفی دنیا برای امور هوش مصنوعی باشند.

سری جدید مک‌بوک ایر اپل با تراشه M3 معرفی شد + مشخصات و قیمت

مک‌بوک ایر M۳ از CPU با ۸ هسته و GPU با حداکثر ۱۰ هسته برخوردار است. هر دو مدل این محصول جدید بسیار سبک و نازک است، تا ۱۸ ساعت شارژدهی ارائه می‌کند و از نمایشگر Liquid Retina بهره می‌برد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش به ۵۰۰ نیت می‌رسد. مک‌بوک ایر ۲۰۲۴ از طریق درگاه مگ‌سیف شارژ می‌شود و دو پورت تاندربولت دارد.

این لپ‌تاپ همچنان از وب‌کم فیس‌تایم ۱۰۸۰p استفاده می‌کند و از سه میکروفن برخوردار است. مک‌بوک ایر جدید با دالبی اتموس و صدای فضایی (Spatial Audio) هم سازگار است.

عرضه مدل‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی جدید مک‌بوک ایر از جمعه همین هفته مصادف با ۱۸ اسفندماه آغاز می‌شود. این محصولات در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی، Midnight و Starlight با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلاری برای مدل ۱۳ اینچی و قیمت پایه ۱۲۹۹ دلاری برای مدل ۱۵ اینچی به بازار می‌آیند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->